دانلود اهنگ جديد - قديمي - بي كلام - شاد - غمگين دانلود اهنگ جديد - قديمي - بي كلام - شاد - غمگين .

دانلود اهنگ جديد - قديمي - بي كلام - شاد - غمگين

موسيقيگران معدنچيان را تبديل كردند؟ چگونه DJ اختلال Spotify با بلاك چين

موسيقيگران معدنچيان را تبديل كردند؟ چگونه DJ اختلال Spotify با بلاك چين

استروب ها از طريق مهتاب به عنوان يك مخاطب محكم بسته بندي شده به دنبال ضربه زدن به DJ بود.

 

Gareth Emery به خاطر سهم خود در موسيقي رقص الكترونيك، در آخر هفته گذشته در صندوق لندن وزارت صدا، قدرداني كرد تا بتواند از synths هايي كه به او در سه سال گذشته جايزه معتبر "State of Trance of the Year" .

 

طرفداران به سرعت به گمراهي فرستاده ميشوند، تقريبا به همان شيوه اي كه به نظر ميرسد علاقه مندان به رمزنگاري - يك پيوند جالب از زماني است كه Emery با Choon شروع به كار خود ميخواهد جايگزين صنعت موسيقي ديجيتال با فناوري ehereum شود.

 

همانند بسياري از كارهاي معمولي كه Emery در ماه هاي گذشته بازي كرده است، شب به فروش مي رسد.

 

اميري گفت: "من يكي از كساني هستم كه خوش شانس هستم" به پشت صحنه CoinDesk گفت. "من واقعا خوب پرداخت مي كنم چون من طرفداران زيادي هستم كه مي آيند و مرا ببينند."

 

امري گفت: با اين حال، بسياري از موسيقيدانان كمترين امتياز را به خود اختصاص داده اند، زيرا مخاطبانشان به موسيقي ضبط شده تبديل شده اند. در آن بازار، نوازندگان هزينه هاي مسخره اي كم هزينه اي را براي ريل پرداخت هاي غيرقابل اعتماد با انتظارات طولاني پرداخت مي كنند.

 

Emery گفت: "اين لعنتي وحشتناك است. "اساسا ما اين سيستم را داريم كه در روزهاي 60 سال پيش از ورق هاي موسيقي و دستگاه هاي جيبي طراحي شده است و هرگز تغييري نكرده است."

 

با توجه به Emery، در حالي كه صنعت موسيقي چيزي جز نقدي كوتاه نيست، آن را موفق به سازگاري با پيشرفت هاي فن آوري.

 

اما چون به نظر مي رسد كه آن را حل كند. سرويس Chine كه از طريق يك قرارداد هوشمندانه از معادن استخراج مي كند، 80 درصد سود خود را به طور مستقيم به نوازندگان مي دهد و از خدمات مشابهي مانند Spotify كه هزينه هاي ناچيز را پايين مي آورند (برخي از نوازندگان تخمين زده اند كه اين قيمت به قيمت 0.004891 دلار براي هر جريان است) .

 

Emery به CoinDesk گفت:

 

"ما راه ديگري گرفتيم و گفتيم:" اگر امروز صنعت موسيقي را طراحي كرده ايد، چگونه مي توانيد اين كار را انجام دهيد؟ "

 

موسيقيدان به عنوان معدنچي

و با توجه به Emery، با استفاده از blockchain "براي آن چيزي كه واقعا خوب است - پول و قراردادها" دقيقا چگونگي ايجاد يك صنعت موسيقي متعادل است.

 

او تنها نيست، صنعت موسيقي يكي از علاقه مندي هاي كارآفرينان بلاك چين به اختلال است. به عنوان مثال، Viberate مبتني بر اسلووني در حال تلاش براي از بين بردن واسطه پرداخت در صنعت موسيقي است، و چندين نفر از افراد برجسته در صنعت موسيقي پروژه هاي blockchain خود را در اين منطقه نيز آغاز كرده اند.

 

اما براي Choon، Emery در كنار توسعه دهندگان CryptoPunks، يك پيشگام جمع آوري ديجيتال به CryptoKitties، با اميد به راه اندازي در شش ماه آينده، كار مي كند.

 

اين تكنولوژي بر اساس يك قرارداد هوشمند قابل تنظيم است كه اعتبارنامه هاي كپي رايت را بر روي بلوك ehereum blockchain ذخيره مي كند و صندوق هاي به دست آمده از مسير را بين توليد كننده و توليد كننده تقسيم مي كند، به شكل يك نشانه ERC-20 به نام يادداشت ها.

 

اين يادداشت ها در ماه هاي آينده در ارائه سكه هاي اوليه (ICO) فروخته مي شود. بنا به گفته Emery، بيش از 500 هنرمند قبلا براي استفاده از اين پلتفرم، از جمله چندين نام بزرگ در صنعت موسيقي مانند Darude، خالق آهنگ ترنس گرانبها «Sandstorm» و DJ Datsik دوبله اصلي، امضا كرده اند.

 

نشانه هاي برنامه ريزي شده براي توزيع با توجه به چند بار يك آهنگ پخش شده است، به طور مستقيم به كيف پول هنرمند. (تقسيم توزيع مي تواند به صورت مستقيم در شبكه تست عملكرد Choon ديده شود).

 

هنرمندان مي توانند از يادداشت هاي مبادلات شركتي پول بگيرند، اما براي حفظ قيمت نشانه بالا، هنرمندان خواستار حفظ پول خود را در داخل سيستم Choon، با Emery اميدوار است كه نشانه در سراسر صنعت موسيقي به طور گسترده اي پذيرفته شود.

 

و اين فرصتي است، زيرا هنرمندان كه از اين پلتفرم استفاده مي كنند، حق مالكيت كامل كپي رايت كار خود را دارند - تغيير از برچسب هايي كه كپي كامل را به عنوان بخشي از قرارداد خريداري مي كنند.

 

در جيب هاي اشتباه

صنعت موسيقي جهاني هر سال چيزي حدود 130 ميليارد دلار مي گيرد.

 

به رغم اين، وجوه در ماشين آلات از بين رفته است - پيچيدگي هاي غير ضروري را براي رسيدن به جيب هايي كه نوازندگان نيستند، از دست مي دهند.

 

امري گفت: "اين فقط رفتن به افراد غلط - حق تكثير كنندگان، ناشران، ضبط برچسب ها، شركت هاي جريان است." "من بيشتر از اين نميدانم كه نياز داريم به ركوردها و ناشران."

 

امري توضيح داد كه هنرمندان به دليل در دسترس بودن و ارزان بودن توليد اكنون نيازي به حمايت از اجاره استوديو ندارند و رسانه هاي اجتماعي اجازه مي دهند هنرمندان بتوانند بازاريابي خود را كنترل كنند. به علاوه، توليد و پخش موسيقي براي افراد آسان تر است.

 

با وجود اين، انحصارات هنوز وجود دارند، و نوازندگان در تلاشند تا با يكديگر سر و كار داشته باشند.

 

و از آنجايي كه اين امر بسيار دشوار است كه پول را از موسيقي ضبط كند، نوازندگان بيشتر به تكيه بر جشن هاي زنده برمي خورند.

 

امري گفت: "من 5/99 درصد از درآمد من از سفر و 5/0 درصد حداكثر از جريان و ضبط موسيقي را مي گيرم."

 

وي ادامه داد: از آنجايي كه برخي از نوازندگان عالي نمي توانند يا نمي خواهند به علت شرايط سلامتي و خانواده، ترغيب كنند، او ادامه داد و افزود كه او مي خواهد اين افراد را به صنعت موسيقي سودآور بازگرداند.

 

به گفته اميري، راه حل اين است كه از بين برود


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۹:۰۴ توسط:مدياك موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :